niedziela, 24 lutego 2013

Brak ćwiczeń przez równy tydzień (od 18 do 24). Dopadła mnie grypa. Czułam brak siły na cokolwiek. 
Tak bardzo brakowało mi ćwiczeń :( Miał być 3 tydzień zaliczony z Ewką. Są efekty, ale małe. 
Gdybym ćwiczyła ten tydzień byłyby większe. Ciągle mam motywacje i ciągle chcę ćwiczyć. Jutro mam jeszcze wolne od pracy, ale postaram się jakieś ćwiczenia wykonać:)

Chcę nauczyć się szpagatu i stanąć na rękach. Uda mi się :)

Swoją drogą.... Ostatnio patrząc na ciągle spadający śnieg za oknem nie mogłam sobie wyobrazić lata, mimo, że tak za nim tęsknie. Nie mogę sobie wyobrazić tego, że można się obudzić i wyjść z domu, nie zakładając na siebie sterty ubrań :D 

Już nie długo wiosna...:) 
I wtedy się zacznie Zumba, Konie, Taniec brzucha. A może coś więcej??? 

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lpjjtwdaS81qidgt2o1_500.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz:)